keskiviikko 24. joulukuuta 2014

Tunnekuvia - tosin heikosti

Olin tossa ehkä kaks-kolme tuntia, joten päätin kaivaa meikit ja vähän leikkimään. Mulla oli kivat suunnitelmat paksuista rajauksista ja sillee, mut päätin kerrankin tehdä niinku meikkimeikin ilman rajauksia. Naamani on vain tungettu kolmea eri luomiväriä, kahta ripsiväriä, huultenrajaus kynää ja huulipunaa.
 No mut siis joo. Napsin itsestäni lähes sata kuvaa ja vain neljä suostun laittamaan tänne ja yhdenkin laatu ei ole parhaimmasta päästä, josta olen pahoillani

Ensimmäinen kuvastaa mun päälimmäisiä tunteita: Onnellisuus, ilo ja kaikki positiiviset

Toisen kuvan oli tarkoitus edustaa leikkisää, mutta sain aikaiseksi tämän.

Kolmas kuva edustaa sitä surua, mikä mun sisällä vaanii.

Tätä mä sanoisin kuoreksi. Hymyilen kuvassa, mutta silti mun silmistä paistaa epävarmuus

Että tämmöstä sain aikaan. Kuvia lahjoista sun muusta tulee huomenna! :)

~ Sipuli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti